PrSB Forum

Yaz geldi,yaz demek tatil demek,tatil de Pяร๒ ƒ๏®uм demek!OKS,ÖSS VE SBS Öğrencilerine tercih döneminde kolaylıklar diler,gönüllerindeki yere gitmelerini temenni ederiz...
 
AnasayfaPortalTakvimGaleriSSSAramaKayıt OlÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yap

Paylaş | 
 

 Quiddtich takımları?

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Misafir
Misafir



MesajKonu: Quiddtich takımları?   Cuma Haz. 22, 2007 11:08 am

takımlar kurulacak mı?Eğer kurulursa Gryfindor arayıcı ve belki mümkünse kaptanı olmak istiyordum.Question
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
DevriM
AdmiNistratoR
Master of FantasticFiction

AdmiNistratoR  Master of FantasticFiction
avatar

Mesaj Sayısı : 1034
Yaş : 26
Bugün nasılsın :
O tam bir :
Kayıt tarihi : 05/06/07

Karakterleriniz
Güç:
500/500  (500/500)
İsminiz: Franklin Theodore Schneider
Tarafınız ve Kan Statünüz: Safkan-Tarafsız

MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   Cuma Haz. 22, 2007 11:16 am

Takımlar...Üye yoğunluğuna bağlı...Eğer her binayı toplam 10 kişi isterse tamam kurulacak..ama 5-10 arası (5 dahil 10 hariç) kişi isterse olmaz...

_________________
Frankeschtein---Schneider

Suche gut gebauten 18-30 jährigen zum Schlachten
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://prsbforum.google-boards.com
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   Cuma Haz. 22, 2007 11:44 am

hımm..iyi olursa ben başvurumu yaptım ilk olarak girerim herhalde
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   C.tesi Haz. 23, 2007 11:55 am

ben de arayıcı ve kaptan olmak istiyorum mümkünse tabi..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   C.tesi Haz. 23, 2007 5:51 pm

ilk maçı sabırsızlıkla bekliyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   C.tesi Haz. 23, 2007 6:17 pm

süper ben eski sitede ki rütbemi istiyorum!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
DevriM
AdmiNistratoR
Master of FantasticFiction

AdmiNistratoR  Master of FantasticFiction
avatar

Mesaj Sayısı : 1034
Yaş : 26
Bugün nasılsın :
O tam bir :
Kayıt tarihi : 05/06/07

Karakterleriniz
Güç:
500/500  (500/500)
İsminiz: Franklin Theodore Schneider
Tarafınız ve Kan Statünüz: Safkan-Tarafsız

MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   C.tesi Haz. 23, 2007 7:03 pm

ya aşırı yığılma oluyor diye şimdilik her binaya 5 kişi alıyoruz...e bi takım 7 kişi...Öbür türlü sırf gryffindor ve slytherin'e yığılıyorlar...şu son 2 bina bi bitsin devam edeceğiz tüm binalara öğrenci almaya o zaman başlar turnuva..

açıklama yeterli mi??

Spoiler:
 
Spoiler:
 

_________________
Frankeschtein---Schneider

Suche gut gebauten 18-30 jährigen zum Schlachten
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://prsbforum.google-boards.com
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   C.tesi Haz. 23, 2007 7:19 pm

cnm bnm zamanı glncee....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   Paz Haz. 24, 2007 10:39 am

ofh nese bana takımda bi yer verin o zmn herkez eski rütbesini istio:(
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
DevriM
AdmiNistratoR
Master of FantasticFiction

AdmiNistratoR  Master of FantasticFiction
avatar

Mesaj Sayısı : 1034
Yaş : 26
Bugün nasılsın :
O tam bir :
Kayıt tarihi : 05/06/07

Karakterleriniz
Güç:
500/500  (500/500)
İsminiz: Franklin Theodore Schneider
Tarafınız ve Kan Statünüz: Safkan-Tarafsız

MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   Paz Haz. 24, 2007 11:26 am

takımlar için sabredin arkadaşlar..zaten 1 bina kaldı..o da dolsun zaten yeni gelenler bir daha 4 binaya bölünecek...

_________________
Frankeschtein---Schneider

Suche gut gebauten 18-30 jährigen zum Schlachten
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://prsbforum.google-boards.com
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   Ptsi Haz. 25, 2007 12:17 am

ya niye hep eski sitedeki rütbe geri veriliyor bence öyle olmamalı yine başvurmalı bizimde şansımız olmalıpale Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   Ptsi Haz. 25, 2007 2:10 pm

ya çok bişe istemedm ki yaa Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   Ptsi Haz. 25, 2007 4:55 pm

sen quiddirch kaptanı ve aaryıcısı olsan ben önce başvurdum haksızlıık:( Very Happy Very Happy ya bu arada noldu diğer kardeş siteye
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   Salı Haz. 26, 2007 11:34 am

ya tmm bn demiorum bişi
bni takımda bi yere atın yeter!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Night GuarDiaN
Bakanlık Daire Çalışanı
avatar

Mesaj Sayısı : 118
Yaş : 26
Bugün nasılsın :
O tam bir :
Kayıt tarihi : 20/06/07

Karakterleriniz
Güç:
500/500  (500/500)
İsminiz:
Tarafınız ve Kan Statünüz: Safkan-Ölüm Yiyen

MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   Salı Haz. 26, 2007 12:57 pm

ben daha karar vermedim BELKi yerimi baskası doldura bilir...
kovalayıcıydım en son ama bakıcaz son durumlara...baskan bi yolunu bulur...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DevriM
AdmiNistratoR
Master of FantasticFiction

AdmiNistratoR  Master of FantasticFiction
avatar

Mesaj Sayısı : 1034
Yaş : 26
Bugün nasılsın :
O tam bir :
Kayıt tarihi : 05/06/07

Karakterleriniz
Güç:
500/500  (500/500)
İsminiz: Franklin Theodore Schneider
Tarafınız ve Kan Statünüz: Safkan-Tarafsız

MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   Salı Haz. 26, 2007 1:30 pm

millet şu anda sadece Slytherin binasının sayısı tutuyor bir quidditch takımını ki o da tüm üyeler online olursa...sabredin lütfen..

_________________
Frankeschtein---Schneider

Suche gut gebauten 18-30 jährigen zum Schlachten
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://prsbforum.google-boards.com
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   Salı Haz. 26, 2007 1:52 pm

tamam edelim sonunda olabilirsem ederim:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   C.tesi Haz. 30, 2007 8:07 pm

Turnuva başlayınca bende eski Tutucu rütbemi alırsam sevinirim Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   Paz Tem. 01, 2007 10:12 am

bn kovalayıcı olsam güsel olurdu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   Çarş. Tem. 04, 2007 3:05 pm

maçların nası olacağını merak ediyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   Çarş. Tem. 04, 2007 3:06 pm

bu arada bn de takımda olmak istiyorum mümkünse arayıcı olarak kaptan olmasam da olur:D tbi herkes de arayıcılığı istiyo yaaa Neutral
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   Perş. Tem. 05, 2007 1:02 pm

ilk ben istedim :'( kurulsa takım biran önce online artıp
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Quiddtich takımları?   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Quiddtich takımları?
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» PVP SW KURULUR qeL :)
» PESEdit.com PaTcH 2.0

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
PrSB Forum :: Depo :: Rp Depo-
Buraya geçin: